Online users

Follower

Thursday, January 31, 2013

Rainbow cake in jar

You'lls ingat tak lagi aku ada meghoyan kat sini nak makan benda manis? Haa..Elok aku publish post tu, aku pun buka la FB. Mungkin rezeki aku kot time tu.Nampak mak teh post rainbow cake in jar for sale. Terus order satu kat dia.It looked very tempting.Dah bagitau siap siap dah yang aku ni tak mampu nak pi amik kat umah dia pasal tak ada transport.So no need to hurry.Esok lusa dia nak hantar pun tak pa.Tup tup esoknya dia terus hantar ke rumah aku.Yang lagi bestnya, tak perlu bayar.Huhu.Minta 1, dapat 1 free.Bestnyaaaaa..Tu la untung ada sedara yang pandai baking.Harap aku nak baking, memang idok ler.Takat kukus simple simple boleh la.Yang kompleks macam ni, tak terbuka lagi pintu hati nak cuba buat sendiri.Order je senang.Hohoho.

 Siap ribbon bagai.Omey kan? This is what we called Rainbow Cake in Jar. RM 9 per jar.

Double sweetness bila buka botol ni jumpa bunga bunga cinta bertaburan atas cheese.Perfect! What more can you ask for? Cheese yang sangat gebu dan sedap.Pergh.Memang tip top wa cakap lu.

So it you want to order cakes for engagement, birthday, party or what so ever, you can directly go to her FB page and ask for quotation. Or you can just flick through her photo album to see what she offers. She can also make pasta, pizza, baked cheese macaroni. A lot to choose from right? This is her FB page Hanida Hashim.

Dah lepas dah kempunan nak makan benda manis.So, what's next on the list? =P

5 comments:

Nur Hafiza Rahsid said...

iols suka tengok kek kek ni. pastu suka nak mencuba cuba. tapi bila tak jadi tu sedih ;( memang takde bakat wuwuu

Nur Hafiza Rahsid said...

iols suka tengok kek kek ni. pastu suka nak mencuba cuba. tapi bila tak jadi tu sedih ;( memang takde bakat wuwuu

cha said...

akak kureng sikit cake cake or yg manis manis ni zack >.<

Irfa said...

mcm2 cara diorang ni ye
sgt kreatif

eDdY said...

berapa ringgit satu?

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger