Online users

Follower

Tuesday, February 5, 2013

Revisit NZ: Waitangi Park

Time aku kat Welly, tak banyak benda sangat yang aku buat melainkan melepaskan nafsu makan makanan yang tak dapat kat Malaysia.Memang kerja makan je lah. And also shopping.Hohoho. Since time pergi tu tengah nak Christmas, so dorang ada letak satu pokok krismas besar kat Waitangi Park. Its not exactly pokok hidup tapi pokok made of many lights sponsored by Telecom.They even provide free wifi there. Sayangnya aku tak sempat pergi tengok time lampu pokok tu dibuka.Tak sanggup nak redah malam yang sejuk.Walaupun summer, Welly ni terkenal dengan anginnya yang sangat kuat.So tak kira la tengah musim apa pun, the wind is still there.

Belakang tu haa so called christmas tree lip lap lip lap.Ini time petang,so lampu tak buka lagi.Nampak rangka pun jadi la noh.Ada gak kenangan.Acaner shades aku? Ada macam Pitbull tak? Kekekeke.

So suatu petang yang indah, we decided to hang around the park.Kebetulan time tu ada mini concert christmas carol.And kebetulan jugak its weekend dan taman tu dipenuhi dengan manusia.Mat salleh ni kalau summer je, pantang ada peluang mesti nak berjemur.So,banyak la manusia yang berjemur petang tu.

 Credits to Juwe.Bersama rusa rusaku.Hehe.Mat saleh belakang interframe from nowhere. 

With Wellingtonians.Nad and Nurul. Dorang budak TESOL Mara.Still doing the course there till June 2013.Aku stay kat rumah dorang ni la sepanjang kat Welly.

Catch up session dengan teman seperjuangan dalam WMSO.

Dah agak bosan duduk kat situ, kitorang blah pergi tempat lain pulak.Tak larat nak tunggu sampai malam.Off we went to Cinta to fulfill our needs. Makan time! Hohohoho.

3 comments:

sweetie said...

Zack... di UK skrg tengah winter... hari ni snow turun... saya berjalan merata tempat... tgk pemandangan... berkilometer saya jalan... tp tak rasa penat.

[z@ck] said...

Sweetie..
bestnya akak! enjoy your vacay there =)

eDdY said...

yg topi rusa tu utk apa?

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger