Online users

Follower

Saturday, April 20, 2013

Mat arep.

Ada yang tanya, awat jarang cerita pasai mat arep la ni. Bukan apa, segan nak cerita pasai dia. Takut ada yang menyampah. Yo lah. Payah nak puaskan hati semua orang. Satgi kata belagak macam dia sorang ja ada boipren. Tak syok la. Anyway, kasi update sikit la pasai mat arep. La ni dia duduk pulun nak perabih study. Dia penat dah duk dengaq aku cakap pasai kahwin.Hahaha. Tu la. Dulu mak suruh belajaq, ketegaq tak mau.La ni jenuh ligan belajaq balik. Kadang kadang rasa bersalah sebab duk tekan dia sangat. Sampai naik darah dia hari tu. Punya stress. Fikir study, fikir pe'el aku yang tak habis habis cakap pasal kahwin. Sikit sikit kahwin, sikit sikit kahwin. Tengok pelamin, duk angan angan pelamin kami nanti macam mana. Tengok baju pengantin, duk angan angan kami yang pakai. Semua aku yang start dulu. Huhuhu. Mana tak naik darah mamat tu. Pejam celik pejam celik, tinggal 1 sem ja lagi dia nak habis belajaq. Hopefully, cepat la dia dapat kerja. Boleh sama sama start kumpul duit. Nak kahwin oiiii...


Kamu dan kamu yang membaca, doa doakan la jodoh kami ada noh. Cepat naik pelamin. =)

6 comments:

lady lavender said...

InShaAllah niat yg baik Allah akan permudahkan. Pray for u z@ck...

shazika said...

weewiitt kak z..nak kawen dah..secocok kak..smoga berkekalan.amin :)

eDdY said...

In Syaa Allah z@ck..muka da sama tu..kuat jodoh org kata :)

tifa anvar said...

Salam zafira,
tq buat entri psl mat arip. Smga Allah prmudhkn niat suci u n mat arip utk mndirikn 'masjid' nie. Sweet je picca nie u n mat arip. Moga jodoh brkekalan ke ank cucu

oshinz said...

smoga zack cepat-cepat kawen tau. ya Allah semoga zack ni cepat2 kawen. amin... kihkih.

Irfa said...

macam couple skolah menengah bergambar curi2 masa balik kelas tuition.hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger