Excited lain macam sikit nak pergi KK ni sebab dapat pergi dengan darlings.Plus, dah lama tak gather dengan dorang. So, KK see you in December. Bajet lari bulan ni pasai beli tiket. Next gaji nak kena allocate betul betul. Dengan nak beli peti ais lagi. Haish. Dunia oh dunia. Duit nuffnang dah aku cash out kan tadi. Beda nak buat duit belanja pi Sabah nanti. Masuk kali ni, baru dua kali aku cash out. Dan kedua duanya aku gunakan untuk pergi travel. Pusing kot situ jugak la income blog. Lagipun income blog ni banyak dapat sebab aku blog pasal travelling. So, rasanya berbaloilah disalurkan ke arah itu.
So, aku nak tanya la kat korang. Apa tempat menarik kat KK yang harus aku pergi. Kalau tak pergi, tak lengkap percutian ke KK. Gitu. Pantai apa yang ada dekat KK? Nak experience jugak sandy beach kat KK. Wah wah wah. Dan accom kat mana yang murah. Ada readers dari KK tak?

