Online users

Follower

Showing posts with label exam. Show all posts
Showing posts with label exam. Show all posts

Monday, May 14, 2012

Pray for my success

Gonna sit for my final exam tomorrow. After this, no more exam till I complete my Degree. Mixed feeling. Nervous, happy, anxious. What else? You tell me. Wish me all the best. Pray for my easiness in answering the question. Usaha sudah,sekarang tinggal tawakal je lah.

10.30 pagi esok, saya merdeka. Weehuu. Can't wait =)

Sunday, October 24, 2010

All the best

Kepada semua kenalan yang tengah busy study, all the best for your final. Aku doakan korang boleh jawab dengan tenang dan skor paper masing-masing. =)

Monday, June 14, 2010

Akhirnya...

Its a wrap babeh.

Freedom weyh freedom. Alhamdulillah.Sudah berakhir penyeksaan exam ALIN.It turned out well. Nak kata senang tak juga tapi tak ada la stuck macam buat test LING hari tu.Usaha dah.Tawakal dan berdoa je lah sekarang ni moga-moga result elok.

Walaupun cuaca sejuk, tangan tetap berpeluh time jawab exam.Dah tahu dah akan jadi macam tu.Awal-awal lagi dah prepare tisu buat lapik tangan.
 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger