Gonna sit for my final exam tomorrow. After this, no more exam till I complete my Degree. Mixed feeling. Nervous, happy, anxious. What else? You tell me. Wish me all the best. Pray for my easiness in answering the question. Usaha sudah,sekarang tinggal tawakal je lah.
10.30 pagi esok, saya merdeka. Weehuu. Can't wait =)
Showing posts with label exam. Show all posts
Showing posts with label exam. Show all posts
Monday, May 14, 2012
Sunday, October 24, 2010
All the best
Kepada semua kenalan yang tengah busy study, all the best for your final. Aku doakan korang boleh jawab dengan tenang dan skor paper masing-masing. =)
Labels:
exam,
friends,
student life
Monday, June 14, 2010
Akhirnya...
Freedom weyh freedom. Alhamdulillah.Sudah berakhir penyeksaan exam ALIN.It turned out well. Nak kata senang tak juga tapi tak ada la stuck macam buat test LING hari tu.Usaha dah.Tawakal dan berdoa je lah sekarang ni moga-moga result elok.
Walaupun cuaca sejuk, tangan tetap berpeluh time jawab exam.Dah tahu dah akan jadi macam tu.Awal-awal lagi dah prepare tisu buat lapik tangan.
Subscribe to:
Posts (Atom)

