Cerita sebulan lepas. Hari ini baru nak cerita.Hohoho. Al kisahnya sebelum meneruskan perjalanan ke Palmy, kitorang singgah ladang buah buahan kat Penray. Orang yang paling excited sudah semestinya ayah Adawiah.Oh. Lupa nak cakap. Kitorang jalan jalan dengan parents Adawiah. Dorang datang Welly atas tajaan Adawiah. Beruntung dapat anak pemurah macam Adawiah.Hehehe.Ada juga aku tanya tok nak mai sini ke tak. Awai awai lagi dia give up bila aku cakap sini banyak bukit. "Tak mau la.Tok tak laghat dah nak jalan jauh jauh ni." Selamat duit aku.Hahahaha. Nak sponsor pak sedara, tak boleh sponsor sorang.Kang yang lain terasa hati.So, baik tak payah. Hehehe.
Tadaa! Hasil petikan ayah Adawiah.
Err.Tak ikut pun rules tu.Kema selamber badak ja ngap epal kat situ.Tak ada orang tangkap pun.Hahaha.
pun.Renek renek ja semuanya. Senang nak petik.Tak gaduh nak pakai galah.
p/s : Tiba tiba teringat cerita Snow White.Hehehe.

