Online users

Follower

Showing posts with label Mentor 5. Show all posts
Showing posts with label Mentor 5. Show all posts

Thursday, March 10, 2011

Mentor

Sedih ok tak dapat tengok Mentor.Hari tu aku ada try juga buka website Tonton kat library.Boleh sign in tapi content video tak boleh buka sebab tak available kat kawasan sini.Hampa dan kecewa chek.TV3, please do something.Jangan kecewakan kami yang jauh dari Malaysia ni.Aku memang suka tengok Mentor.Bagi aku program tu unik dan lain dari yang lain.Tak macam reality show yang lain.Hahaha.Terpaksa la tengok persembahan protege kat youtube.Sobss..

p/s : Suara Salma power gila duh.

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger