Aku tak puas hati kenapa Shaq boleh dapat markah tinggi untuk konsert pertama. Kalau dilihat dari vokal, Ila lebih mantap. Persembahan bersama mentor pun aku rasa Ila dan Joe Flizzow paling mantap. Terbukti Ila hebat apabila juri awam memberikan full mark untuk persembahan beliau berbanding dengan Shaq dan Nani. Joe Flizzow nampak happy gila time tengok markah 20 tu. Tapi sayangnya, juri bagi markah ciput ja kat dorang. Apa-apapun, Ila ada attitude time menyanyi. Joe pula mentor yang sangat down to earth. Cool dan relax.
Result untuk kumpulan A :
Shaq dan Mas Idayu - 42 markah
Ila dan Joe Flizzow - 33 markah
Nani dan Azmeer - 25 markah
Ila dan Joe Flizzow - 33 markah
Nani dan Azmeer - 25 markah
Ha. Dah boleh jadi pengkritik rancangan realiti tv dah ni.



