Online users

Follower

Showing posts with label Simply Siti. Show all posts
Showing posts with label Simply Siti. Show all posts

Friday, February 18, 2011

Simply Siti

Heh.Dah nama pun tester.Memang sakan la mencalit dua anak dara ini.Aku tak pandai sangat nak pakai eye shadow, blusher semua ni.Reti tonyoh mulut dengan lip gloss saja.Hahaha.Teringat pula iklan testimoni produk SimplySiti (SS) ni.Ada yang cakap kulit jadi cerah, mulus selepas pakai foundation SS.Harga memang tak beragak la kan.Sampai 50 hengget satu item.Mana nak cekau duit der.Tapi kalau kualiti tip top, hasil memuaskan, worth it la dijual dengan harga mahal.

"It used to be my secret.Now, it's yours!" Wah Dato Ct.Tagline terbaik woh!

p/s : Bila entah nak ada kesedaran belajar pasal make up ni.Adeh.
 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger