Kalau keluar ke pekan, tak sah kalau tak singgah Popular.Memang gedung ilmu terbaik untukku.Ecewah.Saja pusing pusing bahagian stationery.Rindu pula zaman sekolah rendah dulu.Dalam kotak pensel penuh dengan segala macam benda.Aku paling suka kumpul pen warna warni Pilot.Bekalan untuk tulis biodata diri.Hahaha.Setiap kali keluar, mesti angkut sebatang.Sekarang ni zaman dah maju.Macam macam benda dah ada.Aku paling kagum kat rekaan gunting.Seingat aku, dulu cukup payah nak cari gunting yang boleh potong kertas bercorak fancy.Kalau ada pun, tak ada jual sampai satu set.Plus, sangatlah mahal.Ku pernah beli untuk buat folio sejarah.Dapat A kot.Ehem.Sekarang ni, dah banyak jual kat kedai.Murah pula tu.Geram.Rasa nak beli buat bekalan nak mengajar nanti.Mana nak tahu boleh guna untuk ABM ka.Hehehe.

Dah la colourful.Geramnya!
Tak cukup dengan tu, kalau nak buat corak atau bingkai kat folio pun tak gaduh lukis tangan dah.Ada yang dalam bentuk stamp pad dah sekarang.Hish.Jealous mak noks.Dulu berusaha aku manual satu satu page lukis corak bunga.Page depan cantik la.Mai kat page last last tu, horrible! terrible!
Moral of the story. aku jealous dengan budak sekolah zaman sekarang.Huh.




