Chop. Baru perasan dah masuk bulan Jun. Oh. Ini bulan sangat special buat gua. Gua gadis Gemini lorh.Berdebar pula umur dah nak menginjak ke nombor 21.Heh. Poyo je kan.8 hari lagi. Hihi.
Psst..C33ram00n dijangka due on the same date I was born. Tehee. Syok pula aku. Macam aku pula yang nak bersalin. To sis Ceera, happy labouring. Push kuat-kuat tau kasi keluar itu baby.
Woih. Ada ka orang wish selamat beranak? Tsk.


13 comments:
hepy becoming besday zack!
hahahhaa
lepas tu korang sambut makan kek lagi pa
push!! push... ! haaha
gemini ye..samalah ngan kak dee zack..
selamat menyambut hari lahir..=)
salam ziarah =)
21?
ah!! tuko umur wey!!
hehheee.. hapy becoming bfday.. >_<
hehe dah smkin tua
wah.
budak2 lagi rupanya.
haha.
;)
sabar sabar.
kejap je tu.
:)
9 jun?
AMIRA IS MIRA..
weyh..tak best la wish awal-awal. hahaha
hans..
xpa..kek tak menggemukkan =P
mr syazwan..
wow..pernah jadi bidan ka bro?
Dee..
yup..we share the same zodiac
cheqna..
thanks.. =)
si tedi..
hahaha..tamo!
ishiko..
thanks =)
Izzatul Ismail..
mana ada.semakin muda la.ahahah
Hizami Rahim..
hahaha..ko umur brapa?
Whoopz..
pandai pun ko. nak present!
aku pun rasa cam nak wish awal lak
21???? mudanyerr!! *mode jeles* :p
Post a Comment